Saturday 2 July 2011

"Saya Kecewa"


“Saya kecewa". Itulah ungkapan yang diluahkan, Safee Sali selepas gagal beraksi cemerlang ketika Malaysia menewaskan Taiwan 2-1 pada perlawanan pertama kelayakan Piala Dunia 2014 akibat kecederaan.  Tambah memeritkan baginya apabila terpaksa menerima hakikat kecederaan di belakang lututnya itu bakal menghalangnya diturunkan bagi perlawanan timbal balik di gelanggang lawan Ahad ini.


“Saya tidak boleh meneruskan permainan kerana sakit di bahagian belakang lutut ini. Ia kecederaan yang sama dialami ketika berlatih sebelum perlawanan ini". Tambahnya lagi “Saya memang kecewa dan tidak puas hati dengan persembahan sendiri tapi apa boleh buat, kecederaan ini membataskan pergerakan saya,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...