Wednesday 3 August 2011

Perlawanan Persahabatan


Oman dan Indonesia ingin mengadakan perlawanan persahabatan bersama skuad Harimau Malaya sebagai persediaan pada pusingan ketiga Pra Piala Dunia.


Perhargaan yang diberi pada skuad Harimau Malaya, persediaan skuad Oman dan juga Indonesia sebagai langkah terbaik buat skuad Harimau Malaya untuk menguji 7 muka baru yang dipanggil Rajagobal kali ini iaitu Norhafiz Zamani Misbah, Khyril Muhymeen Zambri, Joseph Kalang Tie, Faizal Muhamad, Shahrom Kalam serta dua penjaga gol, Farizal Marlias dan Norazlan Razali.


Namun skuad Harimau Malaya menjanjikan persembahan yang terbaik dalam perlawanan persahabatan ini, Oman yang berada dalam kumpulan D Bersama-sama Australia, Saudi Arabia & Thailand. Manakala Indonesia pula dalam Kumpulan E, iaitu Iran, Qatar & Bahrain.


Perlawanan persahabatan pertama menetang Oman pada 10 Ogos 2011, sementara itu perlawanan persahabatan menetang Indonesia belum di tentukan tarikh lagi kemungkinan pada 15 0gos ataupun pada bulan September, apapun masih menunggu dari pihak persatuan bola sepak Indonesia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...