Saturday 30 April 2011

'Salah Satu Gol Terindah Djarum Indonesia Super League'


Imbasan dari pengulas antv :

'Gooooooooooool!!!!!!!! Hanya satu kalimat yang pantas untuk pemain nasional Malaysia ini luar biasa. Sebuah gol satu merubah kedudukan menjadi 1-0'.

'Spetikular gol oleh Safee Sali,kita melihat bagaimana pemain yang bisa menjadi salah satu terbaik musim ini hadir kembali sebagai seorang pemenang bagi Pelita Jaya. Kita melihat bagaimana memasuki minit ke 10 , Safee Sali mencetak sebuah gol spetikular tendangan gunting. Sebuah gol yang tidak mudah dicatat oleh seorang pemain, dibuktikan oleh Safee Sali hanya melalui sentuhan pertama dipertandingan ini. Kita lihat bagaimana umpan oleh Joko Sasongko dan gol sebuah tendangan gunting @ Scissor Kick oleh Safee Sali merobek gawang Pesijap Jepara dan tentunya memberi keunggulan sementara Pelita Jaya 'game all' tentunya'.

'Luar biasa bong ini merupakan gol keempat Safee Sali dalam lima pertandingan yang telah dilapori. Ini dia ayahanda tercinta yang jauh-jauh datang dari Malaysia untuk menyaksikan permainan anak kesayangannya. Tidak sia-sia sebuah gol spetikular salah satu gol yang terindah Djarum Indonesia Super League hadir malam ini Safee Sali'.

Sedutan perlawanan di antara Pelita Jaya dan Pesijap Jepara : 3 APRIL 2011


                               

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...